Persbericht: Juist nu: shoppen voor kinderwelzijn bij MumsMarket

In deze crisistijden waarin iedereen financieel onder druk staat,  schiet het steunen van goede doelen er al snel bij in. Dit hoeft echter niet het geval te zijn. Bij MumsMarket gaan shoppen en goed doen juist hand in hand. Daar is het mogelijk om zonder extra moeite een goed doel te steunen door kinderkleding of speelgoed te kopen. MumsMarket biedt hiervan restpartijen aan en schenkt haar volledige winst aan goede doelen voor het welzijn van kinderen.

Het concept
MumsMarket is een initiatief van Liza Hollingsworth. Ze benadert kinderkledingmerken en winkelketens en motiveert hen om restpartijen en ‘oude’ collecties te doneren. Hiermee redt zij goederen van de vernietiging en steunt zij tegelijkertijd goede doelen. De totale winst van de kleding en het speelgoed die MumsMarket verkoopt gaat namelijk voor 100% naar 6 goede doelen: Choice for Children, Jantje Beton, Orange Babies, War Child, Stichting Mariposa-Peru en Clini Clowns. De klant kiest bij het winkelen op MumsMarket bij het afrekenen zelf welk goede doel hij steunt.

Het assortiment
MumsMarket heeft onder andere de leuke kinderkledingmerken Bomba, 4FunkyFlavours, Petit Louie, Puck Unlimited, Sprout Kingdom en Smafolk in het assortiment en richt zich voornamelijk op kinderen van 0 tot 8 jaar. Ook speelgoed komt uitgebreid aan bod zoals fairtrade knuffels, poppen en puzzels. MumsMarket staat regelmatig op beurzen waar men het assortiment kan komen bewonderen en bevoelen.

www.mumsmarket.nl

Einde persbericht
Voor meer informatie, high res. beeld, interviews of  materiaal voor fotoshoots, neem contact op met De Perswinkel.

Alle beelden die in high res. op te vragen zijn:
(thumbnails, dus erop klikken om de volledige afbeelding te zien)